Pro přední světové experty na vyrovnaný životní styl představuje spojení se světoznámými čajovými výrobci dokonalé partnerství. Centrum Chopra s radostí přináší ajurvédské poznatky všem zákazníkům společnosti Harney, kteří si rádi vychutnávají jejich skvělé čaje.
DILMAH JE JEDINÁ MEZINÁRODNÍ ZNAČKA ČAJE, KTEROU VLASTNÍ PĚSTITEL A VÝROBCE V JEDNÉ OSOBĚ.
„Značka Dilmah vrátila světu 100% čistý cejlonský čaj z jediného místa původu – nyní svěžejší, bohatší a plný chuti, protože je balen u zdroje a dodáván na trh neobvykle čerstvý. V našem rodinném podniku neexistují žádné mezičlánky. Čaj Dilmah dodáváme na trh sami, a tak nyní na Srí Lance zůstávají výdělky, které dříve odváželi zahraniční obchodníci. Z těchto peněz jsou placeni naši dělníci, podporována širší komunita i naše ekonomika, čímž se tento průmysl udržuje.“ DILMAH JE PRVNÍ ETICKÝ ČAJ NA SVĚTĚ (více najdete na www.mjffoundation.org.). Zakladatel značky Dilmah ctí odkaz čaje. Z lásky k pravému čaji a jeho sdílení s milovníky čaje znovu zavedl autentickou, stovky let starou ortodoxní metodu jeho výroby.
Koncepce designu a balení
„Design a balení čaje Dilmah odráží integritu značky. Každý prvek na obalu je skutečný: naše čajové plantáže, naši dělníci a výrobní zařízení vyprávějí příběh značky Dilmah, pravého čaje! Nemusíme spoléhat na exkluzivní design a jeho prvky, které se ve skutečnosti k čaji nevztahují. Kdybychom to dělali, jen bychom zákazníky odváděli od pravdy.“
Většina čajových sáčků Dilmah je zabalena ve fóliových přebalech. Sypané čaje jsou vakuované a chráněné fólií. Se značnými náklady tak společnost zachovávvá jedinečnou čerstvost svého čaje. Čerstvost je důležitá kvůli antioxidantům, jež jsou prospěšné zdraví. I ostatní nyní používají fóliové obaly, ale to je jen kosmetika. Pokud čaj není zabalen čerstvý, nemá balení ve fólii pro spotřebitele žádný význam.
Čaj Dilmah je ojedinělý svou čerstvostí, kvalitou a rodinnou filozofií, ze které vychází. Jedinečné vlastnosti, kvůli nimž ho lidé kupují, nemá žádný jiný čaj!
„Pečujeme o čaj od plantáže až do vašeho šálku. To je nyní rodinná tradice. A co víc, čaj Dilmah můžete pít s naprosto čistým svědomím,“ to je filosofie zakladatele a jeho rodiny - je potřeba vyřadit prostředníka (a jeho zisk) a své produkty prodávat sami. To je zárukou, že výrobci čaje nejsou vykořisťováni a plody jejich práce mohou být znovu investovány do čajových plantáží a přinášet užitek dělníkům, obchodu i ekonomice Srí Lanky.
V roce 1954 se začal pod hlavičkou státního podniku Léčivé rostliny Zbraslav psát příběh bylinek z české a slovenské přírody. Značka Leros se zrodila v roce 1994 a na jaře roku 2018 se přidala do rodiny Kofola, se kterou výrazně souzní v otázkách blízkosti a úcty k přírodě.
Pěstitelé a sběrači nosí do výkupen Leros ty nejlepší bylinky už více než 60 let a LEROS tak pokračuje v tradici výroby léčivých čajů a bylinných směsí v té nejvyšší kvalitě. Vzácnou úrodu citlivě skladuje a zpracovává tak, aby si uchovala své zázračné vlastnosti. Chemickým a konzervačním přísadám se v Lerosu zásadně vyhýbají, a proto jsou všechny jejich výrobky zaručeně tím nejčistším, co může příroda nabídnout.